Intrebari si raspunsuri

In continuare va propunem sa revizuiti o lista intrebarile cele mai frecvent intalnite in discutiile pe care le avem cu clientii nostri. Daca intrebarea dumneavoastra nu se regaseste in lista de mai jos sau raspunsul la aceasta nu este suficient de clar, va rugam sa ne contactati pentru detalii suplimentare prin e-mail sau telefonic.

LISTA INTREBARILOR

Nimic mai simplu. Ai o gramada de solutii pentru aceasta problema. Poti folosi inscrierea accesand unul din planurile de gazduire ce se regasesc in site. Daca ai nelamuriri sau doresti un plan personalizat ne poti contacta prin e-mail sau telefonic la numerele afisate la pagina de contact.

Incepand cu siteuri simple, bloguri sau forumuri si pana la magazine virtuale complexe si chiar portaluri, orice tip de design sau structura se poate realiza de catre echipa noastra. Pentru detalii folositi mijloacele de contact existente la pagina Contact.

Desigur ca nu. Pentru fiecare client exista posibilitatea accesarii direct din site a unui serviciu sau, in cazul in care cerintele nu ii sunt indeplinite asa cum isi doreste, poate accesa servicii personalizate printr-o cerere adresata prin e-mail la office@dbhost.ro.

Chiar daca este vorba de un forum, website, magazin virtual, catalog de prezentare, portal sau blog si daca aceasta aplicatie a fost creata de noi sau nu, evident ca va putem ajuta cu administrarea. Poate chiar mai ieftin decat platiti in prezent pentru acest serviciu. Folositi formularul de contact si lasati cateva detalii despre ceea ce doriti.

Noi nu va putem spune ce parola ati avut inainte. Dar putem sa o schimbam. Ne puteti contacta telefonic pentru schimbarea parolei de acces in panoul de administrare.

Nota: nu putem schimba parola site-ului sau aplicatiei online daca aceasta foloseste criptari specifice. In 30% din cazuri, daca cel care a creat aplicatia nu a lasat o cale prin care sa poata fi recuperata/schimbata singura modalitate este de a recupera datele din copia de siguranta pe care serverele noastre o creaza special pentru fiecare client in parte. Restaurarea datelor poate in schimb sa duca la pierderea datelor aferente perioadei dintre data efectuarii copiei si data cand se face restaurarea (maxim o saptamana pentru clientii ce nu acceseaza serviciul optional "backup zilnic".

Avem de-a lungul anilor o serie intreaga de clienti care s-au plans ca se muta la noi datorita faptului ca la celalalt provider au pierdut datele, sau serviciile erau oferite cu intreruperi, erori de conectare, lipsa unei conexiuni stabile la internet, defectiuni tehnice ale hard disk-urilor. Puteti sta linistiti. Toate serverele noastre dispun de un sistem de prevenire a acestor probleme. In primul rand faptul ca datele dumneavoastra nu sunt stocate pe un singur hard disk ci pe 4! Da, pe 4! Pentru ca pe serverul pe care aveti datele, avem mirroring la fiecare hard disk adica sunt 2 hard disk-uri ce functioneaza simultan in sistem oglinda, dar in acelasi timp copia de siguranta se afla pe un storage care foloseste exact acelasi principiu ca si serverul. Cu alte cuvinte, pierderea datelor este aproape imposibila. Deasemenea dispunem de generatoare de tensiune, UPS-uri si 2 fibre optice ce asigura 99.6% pe an functionarea serviciului.

Momentan oferim plata prin ordin de plata bancar sau plata prin PayPal. Daca nu dispuneti de un cont de PayPal, contactati-ne telefonic si va vom oferi suport in crearea contului.

Pe viitor vom introduce si plata prin SMS cat si plata cu card-ul.

Din momentul in care ati devenit clientul nostru veti dispune de 2 conturi. Primul este cel prin care va accesati situatia financiara, evidenta platilor, facturile emise, facturi restante, bonusuri, discounturi, lista de servicii pe care le platiti, etc, iar cel de-al doilea va ofera acces la serviciile pe care le-ati contractat cu noi asta insemnand panou de administrare cu interfata in limba romana prin care accesati statistici si rapoarte despre contul dumneavoastra detaliate pe zi/luna/trimestru/an/perioada personalizata, acces la configurarile contului, modificarea parolei de acces sau a utilizatorilor contului, acces la site, conturi FTP, shell, WebDav, acces la configurarea DNS-urilor, acces la configurarea domeniilor de e-mail cat si al conturilor de e-mail, crearea de mailing list-uri, filtre anti-spam, cat si posibilitatea partajarii spatiului de care dispuneti prin abonamentul la noi in functie de cum credeti de cuvinta pentru casutele postale, cat si acces la configurarea/modificarea/crearea bazelor de date si a conturilor de utilizatori ce vor fi folosite la accesarea acestora.

In multe cazuri, atunci cand va cumparati un domeniu sau mai multe, tindeti spre cea mai ieftina solutie. De regula aceasta este inchirierea pe un an a domeniului sau domeniilor. Acest fapt duce la probleme ulterioare pentru ca proprietarul de drept al domeniului este chiar registrarul, motiv pentru care uneori acesta nu permite transferul domeniului sau al domeniilor pana la terminarea contractului iar uneori, la sfarsitul perioadei, unii registrari blocheaza accesul la domeniul respectiv. In aceste cazuri este foarte greu sa va mutati in alta parte si de regula clientii care doresc acest lucru, noi ii sfatuim sa isi cumpere propriul domeniu pe viata.

Daca deja dispuneti de propriul domeniu si doriti sa va transferati la noi, nimic mai simplu. Contactati-ne si va vom oferi suport in acest sens.

Evident. Nefiind registrar, DBHost Romania va poate oferi suport in achizitionarea unui domeniu pe viata.

Da in ambele cazuri. Folosind interfata aplicatiei prin care ati achizitionat abonamentul, puteti adauga orice optiune suplimentara de care dispune tipul planului dumneavoastra sau puteti totodata sa modificati planul existent cu unul nou luand in considerare optiunile pe care le doriti sa confere solutia optima pentru datele dumneavoastra. De exemplu, daca aveti 20 de conturi de e-mail active si dumneavoastra doriti un plan ce include doar 15, aplicatia va va instinta dupa modificare ca este necesara inlaturarea sau dezactivarea a 5 dintre conturile folosite. Deasemenea aveti grija la spatiul utilizat in prezent. Daca in planul activ aveti inclusi 20 de GB spatiu dedicat din care utilizati 16 si doriti un plan inferior ce include doar 15, exista riscul pierderii datelor pe care le aveti. Recomandarea noastra cand doriti sa accesati un plan inferior de gazduire este sa ne contactati in prealabil daca nu stiti exact ce aveti de facut.

AI NEVOIE DE SUPORT?

Chat Online

Discuta online cu noi folosind chat-ul nostru inclus.

Help-Desk

Foloseste-te de aplicatia noastra de help-desk. Creaza ticket-ul si te vom contacta pentru solutionarea problemei.

Suport telefonic non-stop

La orice ora din zi sau noapte suntem pregatiti sa te ajutam.

Retele de socializare

Devino prietenul nostru pe retelele de socializare si promoveaza-ne prin feedback pozitiv.